۹ دی ۱۴۰۰، ۲۰:۲۴

با هدف کنترل قیمت در بازار؛

رزمایش اکیپ‌های بازرسی جهاد کشاورزی در اردبیل برگزار شد

رزمایش اکیپ‌های بازرسی جهاد کشاورزی در اردبیل برگزار شد

اردبیل- رزمایش اکیپ‌های بازرسی سازمان جهاد کشاورزی با هدف کنترل قیمت محصولات متنوع در سطح استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این رزمایش که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر جهاد کشاورزی همزمان با سراسر کشور در اردبیل آغاز شد، تیم‌های نظارتی بر بازار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تلاش می‌کنند تا با حضور ملموس در بازار و ارزیابی قیمت کالاهای اساسی با هرگونه گران‌فروشی در این حوزه به شکل قانونی برخورد کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در این رزمایش اظهار کرد: در کنار اکیپ‌های بازرسی سازمان جهاد کشاورزی، اکیپ‌های بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و تیم‌های داوطلب ما را در برگزاری این رزمایش و نظارت مستمر همراهی خواهند کرد.

خلیل نیکشاد تصریح کرد: اکیپ‌ها با حضور در محل عرضه گوشت قرمز، سفید، تخم مرغ و سایر محصولات مورد نیاز مردم سعی می‌کنند تا قیمت‌های عرضه این محصولات را منطبق بر قیمت اعلام شده رصد کرده و با پدیده گران‌فروشی، کم فروشی و یا احتکار مقابله کنند.

وی گفت: در این نشست تعدادی از تولیدکنندگان بخش دام و طیور دغدغه‌های خود را در مورد تأمین نهاده‌های دامی به شکل مستمر مطرح کرده و وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان وزارت قول مساعد دادند تا تأمین این نهاده‌ها را به موقع انجام دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: در حال حاضر استان اردبیل در تولید مرغ نه تنها نیاز داخلی را تأمین می‌کند بلکه قادر به تأمین مرغ مورد نیاز سایر استان‌ها است اما در بحث تخم مرغ ضرورت دارد تا افزایش تولید را شاهد باشیم.

نیکشاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با هدف‌گذاری انجام شده سعی بر این است تا پایان امسال تولید تخم مرغ به تناسب نیاز استان از ۷۰ درصد افزایش پیدا کند تا به تدریج بتوانیم بدون واردات تخم مرغ مورد نیاز استان را نیز تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: در ایام پایانی سال تلاش بر این است تا در کنار کنترل بازار، اقدامات مؤثری انجام شود تا در کنار تأمین نیازهای مردم تولیدکنندگان نیز بتوانند نهاده‌های خود را با قیمت مناسب دریافت کرده و دغدغه‌ای از بابت تولید نداشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: نه تنها ما با افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ روبه‌رو نیستیم بلکه تلاش بر این است تا زمینه مناسبی فراهم آید تا ما بتوانیم در عرضه محصولات متنوع به بازار به شکل مناسب و مطلوب عمل کنیم.

کد خبر 5388218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha